Ak vlastníte veľkú globálnu značku musíte tiež zodpovedať za to, aby bola efektívne prezentovaná vo všetkých krajinách, kde má svoje zastúpenie. A to je samozrejme vec náročná. Kampane by mali byť jednotné a niesť sa v rovnakom duchu. Ako to urobiť aby všade oslovili požadovanú cieľovú skupinu?
Louis Vuitton výlohy s dinosaurom
Väčšina drobných obchodníkov si najme aranžéra, alebo svojpomocne naskladá treba prázdne obaly, ktoré doplnia tovarom a nejakou tou dekorácií. Oproti tomu Louis Vuitton verí vo veľkú silu výlohy, ktorá má moc upútať a pritiahnuť oči okoloidúcich aj na preplnených triedach s luxusnými obchodmi, kde sa doslova snaží valcovať svoju konkurenciu. Hoci sa dizajn LV kabeliek mení len okrajovo, tak LV zaujme dizajnovú šokujúce výkladnou skriňou s unikátnym obrazom. A to tak, že donúti zákazníčky sa vždy aspoň zastaviť. Na každú sezónu musí prísť niečo nové, čo tu ešte nebolo. Kabelky Louis Vuitton nie sú lacné, a tak je o to viac dôležité stále ukazovať o čom je celá značka.
Louis Vuitton - ako prebieha návrh výkladov
Každý nápad vo tvorivým tíme Louis Vuitton začína náčrtom ...
Louis Vuitton - zlatý dinosaurus ako ťahák výlohy
A prečo teraz práve zlatá kostra dinosaura? Tento nápad zastihol dizajnéra značky Louis Vuitton pri návšteve múzea Les Jardins des Plantes v Paríži, kde si pozostatky týchto pravekých velikánov prezerajú ako dospelí, tak deti. Louis Vuitton priniesol tieto obrovské prehistorické kostry späť k životu v surrealistické fantáziu. Ich kosti plní okná Louis Vuitton Maison obchodov, z ktorých jasne septembra antické zlato.
Louis Vuitton - dinosaurie vajcia
Louis Vuitton - dinosaurus a kabelka LV
A ak sa tak ako my nedostanete na 5th Avenue Maison do New Yourku, tak sa aspoň pokochajte týmito krásnymi fotografiami okázalých výkladných skríň plných luxusu.
Publikoval: Team Different