Značka Desigual v Barcelone predstavila mnoho noviniek a my sme boli pri tom. Tou najväčšou je úplne nové logo, ktoré je prevrátené o 180 stupňov. Desigual tým ukazuje, že bol vždy 100% iný. A teraz to potvrdzuje aj svojím logom.
Značka najala nového šéfa marketingu, ktorým sa stal Guillem Gallego. Tento chlapík s obrími skúsenosťami, napr. z firmy Nike, sa hneď rozhodol vniesť do celého fungovania značky Desigual nový svieži vietor.
Desigual napríklad zmazal všetky svoje príspevky na Instagrame, ktorý sleduje skoro 1 milión ľudí a začína tak nová éra.
"Desigual je hravosť a kreativita. Desigual znamená pozerať sa na život vždy z iného uhla pohľadu. Viac riskovať a nebáť sa občas vystúpiť mimo svoju komfortnú zónu. A čo viac môže toto všetko vyjadriť, než to, že vezmeme naše logo a obrátime ho úplne naruby. " povedal k rebrandingu loga Gallego.
Zaujímavou súčasťou predstavenie nového loga bolo rozdanie slúchadiel všetkým prítomným obchodníkom z celého sveta, kedy si všetci spoločne zaskákali a zatancovali pred centrálou značky na pláži v Barcelone. "To bol fakt silný zážitok vidieť desiatky ľudí v šatách a oblekoch, ktorí zastupujú značku Desigual v rôznych krajinách sveta od Ruska po Kanadu, ako spoločne so slúchadlami na ušiach skáču bosí v piesku na pláži pred centrálou." povedal Milan Polák, majiteľ e-shopu Differenta.sk.
Desigual má pocit, že vyrástol so svojimi zákazníkmi. Čo je super, ale došlo tým k odtrhnutiu od mladej cieľovky. A hlavne preto sa rozhodol pre tieto zásadné zmeny.
Desigual hneď nadviazal nové spolupráce s mnohými zaujímavými tvárami módneho sveta. Alebo napríklad so značkou Ecoalf, ktorá vyrába produkty trebárs z plastov vytiahnutých z mora. A tiež značka rozšírila množstvo doplnkov, pretože si uvedomuje, že kabelky Desigual sú jedným z najzásadnejších artiklov.
Na tak odvážny krok si netrúfne každý, a tak už len preto veríme, že si značka Desigual tymto získa srdcia mnohých nových fanúšikov po celom svete.
Publikoval: Milan Polák