Heureka
+421 948 079 286 (pracovné dni, 9-17)

Chcem reklamovať tovar. Ako to mám urobiť?

V prípade reklamácie pošlite tovar späť spoločne s kópiou faktúry a k zásielke popíšte závadu.
Adresa je: 

Zásielkovňa Differenta
ID: 9596421
Muchovo námestie 3624/8851 01 Bratislava
Slovensko

Budeme sa snažiť Vašu reklamáciu vybaviť čo najrýchlejšie. Pamätajte však, prosím, že nie sme výrobca tovaru, ale predajca. Každú reklamáciu musíme riešiť priamo s výrobcom, čím sa doba reklamácie môže predĺžiť. Nikdy však nepresiahne 30 dní daných zákonom.

O spôsobe vybavenia reklamácie budete informovaní e-mailom alebo pracovníkom zákazníckeho servisu.

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Ďalšie informácie