Heureka
+421 239 183 083 (pracovné dni, 7-15)

Chcem reklamovať tovar. Ako to mám urobiť?

Tovar vám nevyhovuje?
Chcete ho vymeniť?
Reklamovať?

JE NUTNÉ VYPLNIŤ NÁŠ VRATKOVÝ FORMULÁR TU

  • tovar pošlite späť spoločne s kópiou faktúry a k zásielke popíšte závadu

Po spracovaní reklamovanej zásielky očakávajte potvrdzujúci e-mail.

Budeme sa snažiť Vašu reklamáciu vybaviť čo najrýchlejšie. Pamätajte však, prosím, že nie sme výrobca tovaru, ale predajca. Každú reklamáciu musíme riešiť priamo s výrobcom, čím sa doba reklamácie môže predĺžiť. Nikdy však nepresiahne 30 dní daných zákonom.

O spôsobe vybavenia reklamácie budete informovaní e-mailom alebo pracovníkom zákazníckeho servisu.