Heureka fb
+420 773 002 808 (pracovné dni, 9-17)

Módna Poradňa

Ako správne postupovať pri výmene tovaru?

  17. 02. 2017      Otázky na Different

Poradíte mi prosím, ako mám správne postupovať pri výmene tovaru? Mám na ňu ešte nárok? Minulý týždeň som kúpila dcérke dievčenské šaty Desigual, ale neodhadla som správnu veľkosť. Šaty sú krásne, dcére určite pristanú, ale potrebovala by som ich vymeniť za väčšie. Ďakujem.


Klára Smotanová

odpoveď

Dobrý deň,

nárok na výmenu máte do 14 dní od doručenia balíčka. Vzhľadom k tomu, že ste balík prevzala pred tromi dňami, samozrejme veľkosť radi vymeníme. Je však potrebné poslať šaty späť v pôvodnom stave, teda s visačkami, najlepšie v originálnom balení. Samozrejme, ak ste už balenie porušili, zabaľte ich podľa Vášho najlepšieho uváženia tak, aby ich mohol znovu zakúpiť prípadne iný rodič pre svoju malú princeznú.

dievčenské šaty Desigual

Pre istotu Vám väčšiu veľkosť šiat schováme na Vaše meno, aby Vám ich zase iný rodič nevykúpil. Neľakajte sa teda, keď táto veľkosť z eshopu zmizne. Poprosíme Vás, aby ste zabalené šaty poslali späť na našu adresu, ktorú máte uvedenú v kontaktoch na www.differenta.sk alebo v spodnej časti faktúry. Jedná sa o adresu pre výmenu / vrátenie tovaru. Spolu so šatami nám pošlite tiež faktúru, ktorú ste s nimi dostali. Kópiu máte totiž v maile, alebo pre istotu ju môžete tiež okopírovať a na faktúru uveďte prečo šaty vraciate, za čo ich budete meniť a za akú veľkosť, aby sme mali dvojakú kontrolu. V prípade vrátenia tovaru sa do faktúry uvádza číslo účtu.

Akonáhle k nám balíček od Vás dorazí, do 14 dní od nás obdržíte na mail upovedomenie, prebehne výmena alebo vrátenie peňazí na účet. Dúfame, že v tom už máte jasno a my Vám prajeme, aby Vám aj Vašej dcérke nové šaty Desigual robili len radosť.

Pekný deň. Nikol za Differenta.sk

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Ďalšie informácie