Heureka
+421 948 079 286 (pracovné dni, 9-17)

Môžem zaplatiť dobierku platobnou kartou?

Každý dopravca ponúka rôzne možnosti platby, preto je dobré informovať sa priamo u konkrétneho poskytovateľa.

Bližšie informácie o Slovenskej pošte, môžete nájsť na tomto odkaze: https://www.posta.sk

Spoločnosti GLSDHL ponúkajú možnosť uhradiť balík na dobierku nielen v hotovosti, ale aj platobnou kartou. Táto služba nie je pre príjemcu spoplatnená. Platiť možno všetkými bežnými platobnými kartami vydanými v Slovenskej republike.

Či sa môže platiť platobnou kartou na vašej pobočke siete Zásielkovňa.sk, možno dohľadať v nasledujúcom odkaze: https://www.zasielkovna.sk/pobocky

Ako balíte tovar?

S láskou a starostlivosťou. 

  • Každý produkt pred odoslaním starostlivo kontrolujeme. Používame výplne, aby produkt pri prípadnom páde krabice na zem všetko prežil.
  • Snažíme sa recyklovať obalové materiály tak, aby sme nezaťažili prírodu. Recyklovanú krabicu spoznáte tak, že na nej nájdete samolepku "Cestovateľská krabica".

Ale aj napriek tomu, keby ste objavili problém, dajte nám hneď vedieť. Sľubujeme, že všetko vyriešime k vašej spokojnosti.

 

pokračovanie »

Chcem reklamovať tovar. Ako to mám urobiť?

V prípade reklamácie pošlite tovar späť spoločne s kópiou faktúry a k zásielke popíšte závadu.
Adresa je: 

Zásielkovňa Differenta
ID: 9596421
Muchovo námestie 3624/8851 01 Bratislava
Slovensko

Budeme sa snažiť Vašu reklamáciu vybaviť čo najrýchlejšie. Pamätajte však, prosím, že nie sme výrobca tovaru, ale predajca. Každú reklamáciu musíme riešiť priamo s výrobcom, čím sa doba reklamácie môže predĺžiť. Nikdy však nepresiahne 30 dní daných zákonom.

O spôsobe vybavenia reklamácie budete informovaní e-mailom alebo pracovníkom zákazníckeho servisu.

Vraciam tovar späť. Za ako dlho môžem očakávať vrátenie peňazí?

Peniaze vraciame vždy čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od doručenia tovaru späť na našu adresu:

Zásielkovňa Differenta
ID: 9596421
Muchovo námestie 3624/8851 01 Bratislava
Slovensko

Naozaj sa snažíme zo všetkých síl a tak prosíme vydržte a kontaktujte nás, až keď by sa peniaze nevrátili na váš účet v tejto lehote. 

O svoje peniaze v žiadnom prípade nemusíte mať strach. Svedčí o tom spokojnosť desiatok tisíc našich zákazníkov už od roku 2008.

 

Máte všetko na sklade?

Všetok tovar MÁME NA SKLADE a odosielame ho prakticky ihneď. Doba dodania je väčšinou 1-2 pracovné dni. Ak zvolíte osobný odber na predajni v Plzni, počkajte len na potvrdzujúci e-mail, že je váš tovar pripravený.

 

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Ďalšie informácie