Heureka fb
+420 773 002 808 (pracovné dni, 9-17)

Ako balíte tovar?

S láskou a starostlivosťou. 

  • Každý produkt pred odoslaním starostlivo kontrolujeme. Používame výplne, aby produkt pri prípadnom páde krabice na zem všetko prežil.
  • Snažíme sa recyklovať obalové materiály tak, aby sme nezaťažili prírodu. Recyklovanú krabicu spoznáte tak, že na nej nájdete samolepku "Cestovateľská krabica".

Ale aj napriek tomu, keby ste objavili problém, dajte nám hneď vedieť. Sľubujeme, že všetko vyriešime k vašej spokojnosti.

 

pokračování »

Chcem reklamovať tovar. Ako to mám urobiť?

V prípade reklamácie pošlite tovar späť spoločne s kópiou faktúry a k zásielke popíšte závadu.
Adresa je: 

Zásielkovňa Differenta
ID: 9596421
Muchovo námestie 3624/8851 01 Bratislava
Slovensko

Budeme sa snažiť Vašu reklamáciu vybaviť čo najrýchlejšie. Pamätajte však, prosím, že nie sme výrobca tovaru, ale predajca. Každú reklamáciu musíme riešiť priamo s výrobcom, čím sa doba reklamácie môže predĺžiť. Nikdy však nepresiahne 30 dní daných zákonom.

O spôsobe vybavenia reklamácie budete informovaní e-mailom alebo pracovníkom zákazníckeho servisu.

Vraciam tovar späť. Za ako dlho môžem očakávať vrátenie peňazí?

Peniaze vraciame vždy čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od doručenia tovaru späť na našu adresu:

Zásielkovňa Differenta
ID: 9596421
Muchovo námestie 3624/8851 01 Bratislava
Slovensko

Naozaj sa snažíme zo všetkých síl a tak prosíme vydržte a kontaktujte nás, až keď by sa peniaze nevrátili na váš účet v tejto lehote. 

O svoje peniaze v žiadnom prípade nemusíte mať strach. Svedčí o tom spokojnosť desiatok tisíc našich zákazníkov už od roku 2008.

 

Máte všetko skladom?

Všetok tovar MÁME SKLADOM a odosielame ho prakticky ihneď. Doba dodania je väčšinou 1-2 pracovné dni. Ak zvolíte osobný odber na predajni v Plzni, počkajte len na potvrdzujúci e-mail, že je váš tovar pripravený.

 

Tovar mi nevyhovuje. Čo mám robiť?

Tovar môžete bez problémov vrátiť či vymeniť do 14 dní od doručenia zásielky. Stačí nepoužitý a neznečistený tovar poslať späť na našu adresu, spoločne s kópiou faktúry a k zásielke pripísať, či si prajete tovar vrátiť alebo vymeniť. V prípade výmeny uveďte, za aký tovar / veľkosť si prajete meniť. V prípade vrátenia tovaru uveďte číslo bankového účtu (IBAN), kam si prajete vrátiť peniaze.

Adresa pre zaslanie je:

Zásielkovňa Differenta
ID: 9596421
Muchovo námestie 3624/8851 01 Bratislava
Slovensko

U topánok prosíme - vráťte nám ich v nepoškodenej a nepolepenej originálnej krabici. U oblečenia a doplnkov sú visačky dôkazom, že tovar nebol nosený.

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Ďalšie informácie