Heureka fb
+420 773 002 808 (pracovné dni, 9-17)

Chcem reklamovať tovar. Ako to mám urobiť?

V prípade reklamácie pošlite tovar späť spoločne s kópiou faktúry a k zásielke popíšte závadu.
Adresa je: 

Zásielkovňa Differenta
ID: 9596421
Muchovo námestie 3624/8851 01 Bratislava
Slovensko

Budeme sa snažiť Vašu reklamáciu vybaviť čo najrýchlejšie. Pamätajte však, prosím, že nie sme výrobca tovaru, ale predajca. Každú reklamáciu musíme riešiť priamo s výrobcom, čím sa doba reklamácie môže predĺžiť. Nikdy však nepresiahne 30 dní daných zákonom.

O spôsobe vybavenia reklamácie budete informovaní e-mailom alebo pracovníkom zákazníckeho servisu.

Vraciam tovar späť. Za ako dlho môžem očakávať vrátenie peňazí?

Peniaze vraciame vždy čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od doručenia tovaru späť na našu adresu:

Zásielkovňa Differenta
ID: 9596421
Muchovo námestie 3624/8851 01 Bratislava
Slovensko

Naozaj sa snažíme zo všetkých síl a tak prosíme vydržte a kontaktujte nás, až keď by sa peniaze nevrátili na váš účet v tejto lehote. 

O svoje peniaze v žiadnom prípade nemusíte mať strach. Svedčí o tom spokojnosť desiatok tisíc našich zákazníkov už od roku 2008.

 

Máte všetko skladom?

Všetok tovar MÁME SKLADOM a odosielame ho prakticky ihneď. Doba dodania je väčšinou 1-2 pracovné dni. Ak zvolíte osobný odber na predajni v Plzni, počkajte len na potvrdzujúci e-mail, že je váš tovar pripravený.

 

Tovar mi nevyhovuje. Čo mám robiť?

Tovar môžete bez problémov vrátiť či vymeniť do 14 dní od doručenia zásielky. Stačí nepoužitý a neznečistený tovar poslať späť na našu adresu, spoločne s kópiou faktúry a k zásielke pripísať, či si prajete tovar vrátiť alebo vymeniť. V prípade výmeny uveďte, za aký tovar / veľkosť si prajete meniť. V prípade vrátenia tovaru uveďte číslo bankového účtu (IBAN), kam si prajete vrátiť peniaze.

Adresa pre zaslanie je:

Zásielkovňa Differenta
ID: 9596421
Muchovo námestie 3624/8851 01 Bratislava
Slovensko

U topánok prosíme - vráťte nám ich v nepoškodenej a nepolepenej originálnej krabici. U oblečenia a doplnkov sú visačky dôkazom, že tovar nebol nosený.

Ako funguje vernostný program?

V našom vernostnom programe zbierate body za každý nákup do svojho REGISTROVANÉHO účtu. Ak nakupujete "Bez registrácie", tak sa vám body nenačítajú, keďže systém nemôže poznať, aký účet je ten váš. A tak ak chcete zbierať body - prepnite svoj účet na registrovaný v potvrdení objednávky alebo sa rovno registrujte ;)

Svoj aktuálny stav bodov zistíte po prihlásení v pravom hornom rohu po rozkliknutí voľby "vernostný program". Za nazbierané body si potom môžete vyberať darčeky v sekcii " akcie a zľavy - darčeky za body ".

Vyberať môžete z mnohých hodnotných a originálnych darčekov. Oplatí sa vernostný program sledovať, pretože môže kedykoľvek naskočiť nejaká neodolateľná novinka ;)

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Ďalšie informácie